jueves, 22 de octubre de 2015

VALORACIÓ ANIMACIÓ LECTORA: ANDERSEN

 A diferència del que he fet amb les activitats literàries, aquestes valoracions les faré una a una. En primer lloc, faré la valoració del meu  grup. El meu grup està constituït per Jaume Marco, David Brotons, Antonio Beltran i Jesús Pertusa (jo).

En termes generals, hem fet tot el que exigia l'activitat: combinació de diferents tipus de representació (teatre, titelles i narració amb veu en of), fer una animació lectora (triant personatges de diferents contes i no fer representacions d'obres senceres), caracteritzar-nos tan bé com siga  possible, donar informació de l'autor, i el més important, animar a llegir.

En quan a la  gramàtica, jo crec que no hem comès cap errada important i hem fet una ordenació correcta dels actes amb un clar fil argumental i una conclusió clara.

En quan al model de treball, hem fet ús de disfresses, de veu en of, combinació de teatre i titelles, etc. La dramatització no ha sigut la millor, però ha sigut més o menys bona.

En resum, jo crec que la nostra nota hauria de ser un  7.


No hay comentarios:

Publicar un comentario